Selasa, Februari 12, 2013

Betapa Kurang Ajar Anak Cina DAPig Ini Yang Tunjuk Isyarat Lucah Kepada Permaisuri Agung?



"Di Penang Melayu tak ada kuasa, Penang milik Cina"!! Kita digemparkan dengan perbuatan yang sangat bangsat oleh seorang penyokong tegar DAP, menunjukkan isyarat lucah kepada konvoi DYMM Raja Permaisuri Agong. Kejadian berlaku di Lapangan Terbang Antarabangsa Bayang Lepas pada jam 1:05 tengah hari. Si bangsat ini telah pun ditahan oleh pihak berkuasa.

Inilah manusia yang menunjukkan isyarat lucah pada DYMM Raja Permaisuri Agung yang dalam rangka lawatan ke Pulau Pinang kelmarin. Apakah ini sebenarnya yang puak PAS mahukan setelah sekian lama bersekongkol dengan DAP?

Butiran Cina DAPig yang kurang ajar dengan bangsa Melayu ini adalah seperti berikut:

Nama: LEONG PEI KOE
No. Kad Pengenalan: 840718-10-5015
Umur: 29 tahun
Kerja: Quality Surveyor di sebuah kilang di Singapura
Pendidikan: Bsc Degree Building Economic and QS di Heriot Walt University Scotland, UK (2007)
Alamat: C18-18-9, Serina Bay, Sungai Pinang, Pulau Pinang.

Cerita mengenai beliau sudah tersebar di internet sejak semalam seperti berikut:


Sewaktu rombongan DYMM Raja Permaisuri Agong berada di Terminal Perlepasan LTAB Bayan Lepas, seorang lelaki Cina - LEONG PEI KOE telah menunjukkan ISYARAT LUCAH kepada kenderaan DYMM RAJA PERMAISURI AGONG. ASP Mohd Fakharuddin - Pengawal Pengiring telah merapatinya utk memberikan amaran yang dia boleh ditahan di bawah Seksyen 294(a) Kanun Keseksaan.

Bagaimanapun, lelaki Cina itu mencabar menangkapnya dan berkata "di Pulau Pinang, POLIS MELAYU TIDAK ADA KUASA kerana Pulau Pinang adalah HAK MILIK CINA" sambil terus memberikan ISYARAT LUCAH!

Suara Politik
Belantan

Tiada ulasan: