Jumaat, Jun 21, 2013

SEDARLAH WAHAI BANGSAKU


INGATLAH DAN SEDARLAH WAHAI BANGSAKU!!!…

MELAYU Lawan MELAYU adalah satu percaturan yang amat berbahaya dalam konteks dominen Melayu, kekuasaan Melayu dan dominen Islam serta kekuasaan ALLAH SWT

PERTAHANKAN MARUAH DAN KEDAULATAN MELAYU !!!!!

Bahaya dan ancaman kehancuran ini Cuma boleh diatasi dengan perpaduan Melayu dan perpaduan Islam

BERSATU TEGUH BERCERAI KITA ROBOH !!!!!…

Bangsa Melayu sudah tidak mampu untuk berpecah lagi. Bangsa Melayu tidak rela jika ketuanan dan kekuasaan politiknya diperjudikan, dipersendakan dan diperlekeh-lekehkan

JIKA TERSILAP PERCATURAN ……..

Keunggulan dan kecemerlangan UMNO sebagai teras kekuasaan Barisan Nasional wajar dipertahankan. Usah silap percaturan dalam menentukan halatuju kita menjelang abad ke 21.

WASPADALAH!!!…


Bahawa DAP tetap taksub dengan slogan Malaysian-Malaysia yang berbau perkauman. PAS tetap utuh dengan semangat asbiah dan ekstrim ke arah menegakkan sebuah negara Islam dalam kepelbagaian etnik dan latar budaya rakyat Malaysia. Reformasi pula hanya menyambut kehancuran dan kemusnahan kerana visi dan arah tujunya terlalu kabur untuk diterjemahkan.

Suara Politik
Belantan

1 ulasan:

Pusat Jagaan Kasih Ilahi berkata...

Allah berfirman berpeganglah kamu dgn tali Allah dan janganlah kamu bercerai berai..Tali Allah setenagah ulamak berkata itulah fahaman ahli sunnah waljamaah .fahaman ini bukan hal ibadah saja tetapi dalam setiap perkara yang kita lakukan dalam hidup kita.apa itu fahaman ahlussunnah waljamaah?.inilah yang masyarakat perlu diberi kefahaman sebelum terlambat.