Sabtu, November 22, 2014

Isu 'bertudung'...Ini jawapan dari Azwan Ali?


Blogger Fitnah Saya Itu Tak Takut Rentung Dalam Neraka!

Bila Azwan Ali terlibat kontroversi sudah pasti kisah itu menjadi juara carta kisah paling panas dibincangkan dan tidak mungkin akan berakhir begitu sahaja.

Kisahnya yang bertudung menjadi viral sudah semestinya menjadikan ramai pihak terutamanya haters panas punggung melayan cerita yang sebenarnya fitnah menurut Azwan Ali.

Tiga keping foto di atas yang jelas menampakkan Azwan cuba menampilkan watak selebriti berhijab seperti Yuna, Fara Fauzana dan Neelofa itu bukanlah untuk mana-mana produk makanan seperti yang didakwa ramai, sebaliknya ia merupakan projek peribadi yang diputarbelitkan oleh pihak blogger yang tidak bertanggungjawab.


“Kepada haters, biarkan mereka menyalak dan terus mereput. Tetapi tolong sedar dan muhasabah diri sebelum mereka semua rentung terbakar dek kerana memfitnah Azwan Ali.

“Mereka (blogger) sengaja mahu memperbesarkan berita ini kerana perkara ini sedang menjadi isu semasa tetapi mereka tiada pun mengutuk aktor lelaki yang memakai tudung dalam filem baru ini dan juga menjadi sotong dalam drama yang sedang disiarkan sekarang.

“Ini semua kerja blogger yang tidak takut azab api neraka sehingga sanggup fitnah serta mengaitkan politik dan Azmin Ali dalam hal ini. MB Selangor tidak mahu buang masa melayan hal ini kerana dia ada lagi banyak isu rakyat yang patut diutamakan.



“Aku pakai perempuan bertudung untuk berlakon muka aku sebiji perempuan, yang penting tak hodoh. Why bother?,” antara petikan ungkapan panas daripada Azwan Ali ketika ditemubual melalui telefon sebentar tadi.

Azwan juga kesal dengan komen yang diberikan dimana kesemua tuduhan yang dibuat tidak benar dan semua disebabkan fitnah pihak yang memang tidak senang hati dengan dirinya. Walhal lebih banyak pendedahan yang menampilkan golongan lelaki berpakaian perempuan serta bertudung di dalam filem serta di kaca televisyen.

Suara Politik
Belantan

Tiada ulasan: