Khamis, Mei 03, 2012

Azmin sahut cabaran Ummi Hafilda - Mahu saman Utusan RM100 juta!


Azmin Ali mahu menyaman Utusan Malaysia RM100 juta kerana menyiarkan laporan klip video seks yang menggambarkan kononnya si lelaki adalah beliau. Kelmarin, Azmin menafikan beliau lelaki yang dirujuk dalam laporan dan gambar-gambar yang mengiringnya.

Naib Presiden PKR, N. Surendran berkata, dakwaan dan gambar-gambar yang digunakan adalah rekaan semata-mata, bermotifkan politik dan tahap kewartawanan yang sangat menjijikkan.

"Hari ini, Azmin menerusi peguamnya Edwin Lim Suren & Soh mengeluarkan tuntutan kepada Utusan Melayu (Malaysia) Berhad yang memiliki Utusan Malaysia dan editor agar menarik balik dakwaan-dakwaan itu dan membuat permohonan maaf di muka depan Utusan Malaysia," kata beliau dalam satu kenyataan dikeluarkan petang ini.

Melihat kepada keseriusan dakwaan dan edaran akhbar di peringkat nasional, Azmin yang juga Ahli Parlimen Gombak menuntut ganti rugi RM100 juta.

Suara Politik
Taminsari

2 ulasan:

Tun Teja berkata...

1) Azmin pemimpin penipu PKR dan pemfitnah, sama seperti bapak homoseksual anwar, dia cakap dalam Singapore Straits Times(2nd May) tuduhan dia timbul akibat BN sudah menghadapi "krisis keyakinan" sesudah perhimpunan Bersih 3.0.
2) Azmin menuduh lagi BN mahu mengelak perhatian yang "cuba nak membelokkan perhatian ramai dari perkara yang sebenar seperti penipuan didalam pilihan raya dan mencuri harta rakyat."
3) Terlalu kejam fikiran Azmin bersalut durjana iblis raja fitnah dan dusta. Menyalahkan UMNO membabi buta dengan racunan akalnya kerana hendak menutup kekotoran peribadi sendiri.
4) Kau adalah pengkhianat, penderhaka, petualang Melayu kedua disebelah bapak homoseksual anwar.

sazzrazz berkata...

Sekarang ni dah masuk fasa kill character anwar & azmin...tengok slps ber"shit" bangsa cina dah mula berani persoal anwar....malah blogger pembangkang pun dah mula berani melawan....DAP dah semakin kukuh atas bantuan anwar.....dan parti tiada haluan PAShit...
Tujuan hanya 1 ..... Supaya anwar tak dpt jd PM....Wakil dari DAP akan jd PM .........bila ia dah brlaku....org melayu dah tak guna nak nyesal.....