Khamis, Ogos 22, 2013

Sama-samalah kita berdoa mudah-mudahan kemenangan berpihak kepada Islam...InsyaAllah!



Kamar perbicaraan rayuan

Mahkamah Rayuan hari ini mendengar permohonan Gereja Roman Katolik untuk membatalkan rayuan majlis agama Islam dan pihak lain berhubung kebenaran menggunakan kalimah Allah dalam majalah mingguan Herald.

Hakim Mahkamah Rayuan yang menentukan keputusan hari ini ialah Datuk Wira Abu Samah Nordin, Datuk Abdul Aziz Karim dan Datuk Rohana Yusof.

Orang ramai mula membanjiri perkarangan Mahkamah Rayuan



Pihak gereja juga turut berhimpun

Bekas Timbalan Presiden Pas, Nasharudin Mat Isa turut hadir.


Selepas penghakiman pada 2009, kerajaan membuat rayuan. Gereja memfailkan permohonan untuk membatalkan rayuan itu dan inilah kes yang akan didengar di Mahkamah Rayuan. Umat Islam berkumpul seramai lebih 300 orang, manakala wakil gereja sejumlah 20 orang.

Nasharuddin Mat Isa hadir sama di mahkamah. Namun tiada seorang pun wakil dari Parti Islam Semalaysia (PAS). Moga permohonan gereja itu ditolak. Ya Allah Ya Tuhan Ku, Selamatkan umat Islam Malaysia daripada rancangan sulit golongan golongan kufar ini.

Suara Politik
Belantan

1 ulasan:

PASDAPX berkata...

Sedih.. amat sedih.. dlm negara yg kita warisi sebagai negara Raja-Raja Islam, tp kerana kaum PENDATANG Laknatullah sudah ramai, kita kembali DAGANG dan LEMAH..

kenapa isu berat mcm ini org Melayu xbermiant nk berhimpun. untuk berikan sokongan dan mewujudkan sentimen kpd bukan Islam bahawa ini HAK ISLAM.. kenapa PAS kekal jd syaitan berkepala manusia. Tidak ada sekelumitkah rasa kasih pd Allah SWT, krn hal ini akan bawak pd mudharat besar pd Aqidah, dan masa depan anak2 bangsa kita…

Kenapa terlalu sedikit yg terbuka hati.. berbanding blackout 505 wpun sia2 dan tiada halatuju benar. Syaitan beraja di hati manusia. Benarlah Sabda Nabi, Islam datang dlm keadaan DAGANG dan kembali dlm keadaan DAGANG (asing).. Ya Allah Aku Mohon Ampun pada-MU atas kelemahan kami.. Selamatkanlah Kami dan Agama Kami ini Yakni Islam, Selamatkanlah Kesucian Nama-Mu Ya Allah, kami tahu ini adalah penanda aras ujian pd kami sejauh mana kami taat dan kasih pada-Mu Ya Allah.. Selamatkanlah Kesucian Nama-Mu Ya Rahman.. Ya Rahimm.. Ya Wadudd.. Ya Kareem.. Aku amat sedih dgn kelemahan2 ini…