Sabtu, Jun 20, 2015

Kit Siang pelik Hadi kata PR masih wujud?


Penasihat DAP, Lim Kit Siang melahirkan rasa pelik apabila Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menegaskan PR masih wujud sedangkan pemimpin parti Islam itu yang ‘merosakkan’ perikatan pembangkang itu.

Menurutnya, kerana sikap Abdul Hadi yang mengkhianati kerjasama mereka selama ini telah menyebabkan PR tidak berfungsi dengan baik sejak setahun lalu.

“Tapi saya pelik apabila Hadi dakwa PR masih wujud apabila beliau telah merosakkan PR dengan mengkhianati kerangka kerjasama PR juga dasar konsensus PR.

“Hasilnya, Majlis Pimpinan PR tidak dapat berfungsi setahun lalu menyebabkan PR hanya wujud pada nama sahaja,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.


Semalam, Abdul Hadi Awang menyifatkan PR masih lagi wujud apabila masih ada kerjasama di antara Pas dan PKR, walaupun DAP mengisytiharkan gabungan tersebut sudah berakhir kerana pakatan itu ditubuhkan atas dasar kerjasama dan kesepakatan tiga parti dan apa sahaja keputusan perlu dicapai secara bersama, bukannya secara bersendirian.

Dalam kenyataan sama, Kit Siang memberitahu meskipun tiada lagi PR, matlamat rakyat Malaysia dapat dicapai dalam Pilihan raya Umum ke-14 (PRU14).

“Saya tidak mahu membincangkan secara terperinci kerana kami mahu teruskan perjuangan dan berpegang pada harapan rakyat Malaysia yang mahukan perubahan bagi memastikan walaupun tiada lagi PR, kerangka kerjasama PR untuk perpaduan negara, keadilan dan kemakmuran rakyat Malaysia kekal dicapai dalam PRU14,” katanya.

Suara Politik
Belantan

1 ulasan:

Kisah Sukses berkata...

KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH ATAS BANTUANGNYA AKI,RUSLAN, KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL YANG AKI, BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 230 RIBU RINGGIT ALHAMDULILLAH, SEKARANG SAYA BISA MEMBELI RUMAH DAN KERETA WALAUPUN SAYA CUMA TKI YANG BEKERJA DI KILANG SELANGOR MALAYSIA, INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAHKAN ANDA HUBUNGI LANGSUNG AKI RUSLAN SALEH DI NOMOR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_)KERANA DIA ADALAH SUHU SPIRITUAL TERKENAL DI INDONESIA ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI
JADI TEMAN YANG DALAM KESUSAHAN JANGAN PERNAH PUTUS ASAH, KALAU SUDAH WAKTUNYA TUHAN PASTI KASIH JALAN’TERIMAH KASIH..THANZ ROOMX ZHOBATH



JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D 5D 6D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT HUB KI RUSLAN SALEH DI NMR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI
THNKS ROOMX SOBAT