Khamis, Jun 04, 2015

Bukan Pas yang beritahu saya apa perlu dilakukan – Guan Eng?


Meskipun dikecam hebat oleh Pas, Setiausaha Agung DAP yang belum disahkan jawatannya, Lim Guan Eng tetap berkeras untuk terus menyerang rakan sekutunya sambil menegaskan, parti Islam itu tidak layak mengajar partinya cara berpolitik.

Guan Eng berkata, beliau akan terus bersuara sekiranya perlu demi kepentingan par­ti dan rakyat.
Malah tegas beliau, pendirian DAP itu tidak akan berubah, tidak kira sebelum atau selepas muktamar Pas yang sedang berlangsung sekarang!

“Bukan Pas atau Abdul Hadi (Datuk Seri Abdul Hadi Awang) yang memberitahu saya apa yang perlu saya dilakukan. Hanya DAP boleh beritahu saya apa yang perlu dilakukan.

“Jika dengan berbuat demikian ia memberi manfaat kepada sokongan (perwakilan Pas terhadap) Abdul Hadi, jadi, Abdul Hadi perlu menggalakkan kita untuk terus bersuara,” katanya kepada pemberita di lobi Parlimen baru-baru ini.

Mengulas lanjut, Guan Eng memberitahu, beliau telah pun mengemukakan lima soalan untuk dijawab Abdul Hadi yang merangkumi persoalan tentang hudud, Kerajaan Perpaduan (UG), keengganan Presiden Pas itu berunding dengan pemimpin-pemimpin pembangkang dan tidak berpegang kepada komitmen pada manifesto pembangkang.

Suara Politik
Belantan

1 ulasan:

Kisah Sukses berkata...

KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH ATAS BANTUANGNYA AKI,RUSLAN, KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL YANG AKI, BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 230 RIBU RINGGIT ALHAMDULILLAH, SEKARANG SAYA BISA MEMBELI RUMAH DAN KERETA WALAUPUN SAYA CUMA TKI YANG BEKERJA DI KILANG SELANGOR MALAYSIA, INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAHKAN ANDA HUBUNGI LANGSUNG AKI RUSLAN SALEH DI NOMOR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_)KERANA DIA ADALAH SUHU SPIRITUAL TERKENAL DI INDONESIA ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI
JADI TEMAN YANG DALAM KESUSAHAN JANGAN PERNAH PUTUS ASAH, KALAU SUDAH WAKTUNYA TUHAN PASTI KASIH JALAN’TERIMAH KASIH..THANZ ROOMX ZHOBATH



JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D 5D 6D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT HUB KI RUSLAN SALEH DI NMR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI
THNKS ROOMX SOBAT