Sabtu, Mei 31, 2014

BN menang PRK Teluk Intan!



Calon Barisan Nasional, Datuk Mah Siew Keong yang dipilih sebagai wakil di Dewan Rakyat pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Teluk Intan hari ini berikrar bekerja rakyat bermula esok.

"Ini satu kemenangan dalam pertandingan yang memang saya rasakan sungguh yang sengit. Tentulah perkara pertama yang akan saya lakukan esok adalah berjumpa dengan rakyat dan berterima kasih kepada rakyat," kata Siew Keong.

Siew Keong ditemui selepas mengadakan sidang akhbar sebaik sahaja pengumuman dilakukan oleh Pegawai Pengurus Pilihraya, Datuk Ibrahami Ahmad di Pusat Penjumlahan Undi di Dewan Sekolah Menengah Abdul Rahman Talib.

Siew Keong berkata, kemenangan berkenaan merupakan satu titik perubahan kepada parti Gerakan yang dipimpin beliau.

"Ini adalah satu titik perubahan kepada Gerakan dan saya berasa bangga dengan kerjasama yang ditunjukkan oleh parti-parti komponen sepanjang kempen ini berlangsung.

"Kerjasama yang erat inilah yang memberikah hasil kejayaan yang terbaik. Terima kasih kepada Perdana Meneteri, Timbalan Perdana Menteri dan pucuk pimpinan yang banyak memberi nasihat," kata Siew Keong dengan gembira.

Pada PRK Teluk Intan yang berlangsung hari ini, Siew Keong mendapat 20,157 undi dengan majoriti 283 undi mengalahkan calon DAP, Dyana Sofya Mohd. Daud yang mendapat 19,919 undi.

Tahniah Barisan Nasional.

Suara Politik
Belantan

Tiada ulasan: