Isnin, Oktober 28, 2013

#PRK Sg Limau : PAS Dan Fitnah Bagai Lagu Dan Irama, Tidak Dapat DiPisahkan?


PAS sudah pasti malu besar apabila calon mereka tidak habis-habis menipu dalam kempen pilihanraya kecil Sungai Limau yang berlangsung sekarang . Sebelum ini beliau katanya adalah saudara kepada arwah Ustaz Azizan dan kemudian selepas itu dikatakan pula ayah DS Jamil Khir mendoakan beliau menang!

Dan membuatkan kita bertambah terkejut hari ini apabila akhbar yang dikatakan 'condong' kepada pembangkang iaitu Sinar Harian pula mendedahkan yang gambar calon PAS itu adalah edit photoshop dan dusta semata-mata.

Di mana rasanya nak 'letak muka' apabila seseorang yang dikatakan 'guru ugama' sanggup melakukan perbuatan tersebut yang dilihat bercanggah dengan personaliti beliau semata-mata mahu meraih undi penduduk-penduduk Sungai Limau! Begitu juga kepada penyokong-penyokong beliau!


PAS terpaksa menggunakan helah dengan menjadikan bapa kepada Menteri di JPM, DS Jamil Khir Baharom sebagai mangsa terbaru bagi meraih sokongan. Penipuan terancang yang dicanang oleh Harakahdaily. net.

Gambar yang disiarkan oleh Sinar Harian hari ini telah membuka pekung penipuan PAS selama ini yang kerap menipu bagi meraih undi. Benarlah kata orang, PAS dan TIPU/FITNAH bagaikan lagu dan irama yang tidak dapat dipisahkan.

Patutlah bekas Ketua Penerangan Pusat PAS sebelum ini berkata pengamal media sosial Pakatan Pembangkang suka memfitnah? Ini bukannya teguran atau fitnah dari pemimpin UMNO apatah lagi BN, tetapi datangnya sendiri dari pimpinan pusat PAS. Siapa yang tidak kenal dengan Idris Ahmad ini?


Jika selama ini para pemimpin PAS hanya pekakkan telinga, butakan mata apabila mereka tahu ahli-ahli mereka memfitnah...namun selepas ini fikirkan kembali apa yang ditegur oleh Idris Ahmad seperti diatas! Mungkin beliau sudah naik muak dengan sikap dan tingkah laku pengamal media sosial pembangkang yang gemar menipu! Pepatah Melayu ada mengatakan, ' Siakap SiNohong Gelama Ikan Duri, Bercakap Bohong Lama-Lama Mencuri! Wallahuallam.

Suara Politik
Belantan

Tiada ulasan: