Ahad, Mac 17, 2013

Skandal gambar panas...!!! Anwar cuba mengelak bila ditanya wartawan!



Pada petang Sabtu( semalam ), wartawan dari Agendadaily telah berusaha untuk mendapat reaksi dari mulut Anwar sendiri. Kebetulan peluang terbuka apabila mendapat tahu yang Anwar sedang menghadiri satu forum di sebuah hotel di Bandar Utama berdekatan dengan Bandar Damansara, Kuala Lumpur.

Namun bila tiba di situ, wartawan dan jurugambar Agendadaily tidak dibenarkan masuk ke forum berkenaan. Sebaliknya wartawan Malaysiakini dan Keadilan Daily sahaja yang dibenarkan masuk. Rupa-rupanya semasa forum tersebut berjalan, Anwar ada menyentuh mengenai pendedahan 'gambar panas' yang dikatakan mirip beliau oleh blog " Aksi Si Raja Goyang"!

Setelah lebih kurang sejam menunggu dan ketika Anwar keluar untuk pulang, bersama-sama tiga wartawan lain, Agendadaily cuba mendekati Anwar untuk bertanyakan minta komen mengenai 'gambar panas' tersebut.

Pada mulanya Anwar buat 'muka kering' sahaja tidak mahu melayan sehinggalah wartawan Agendadaily bertanya kepada Anwar, "tak kan nak tanya pun tak boleh "?

Ketika itu Anwar lantas menjawab, "ini semua fitnah jijik UMNO menjelang pilihanraya".



Apabila ditanya samada beliau akan mengambil tindakan undang-undang, Anwar berkata ianya tidak pasti dan akan serahkan kepada peguamnya untuk tindakan lanjut!

Wartawan Malaysiakini yang mana dapat masuk ke forum anjuran Anwar Ibrahim Club itu melaporkan Anwar antara lain berkata, dulu ( video seks China Doll ) perutnya buncit sikit tetapi yang sekarang nampak muscular.

Anwar dilihat cuba memperlekeh pendedahan-pendedahan yang dibuat dengan berkata, orang ramai cukup bijak untuk menilai dan tidak percaya pada fitnah dan tetap datang untuk mendengar ceramah beliau!

Katanya, beliau tetap bersemangat untuk teruskan perjuangannya kerana yakin kepada kebijaksanaan orang ramai. Beliau juga cuba perlekehkan siapa yang baca dan tonton akhbar Utusan Malaysia dan TV3.

Suara Politik
Belantan

1 ulasan:

Berita dari gunung berkata...

Bisik ke telinga Tuan Guru Nik Aziz Menteri Besar Negeri Kelantan tentang Peringatan Allah mengenai Kaum Lut yang sebenarnya kekal relevan selama-lamanya. Itupun kalau ummat Islam betul-betul faham dan ambil iktibar. (termasuk alim ulama, tok guru, ustaz, lebai, yg berserban, bersongkok, bertopi, dan yang tak pakai apa-apa dikepala.)