Sabtu, April 14, 2012

Sudah melampau!..Mahasiswa Biadap Kalungkan Bunga Kematian Keatas Potret DS Najib!!!


Kalungkan bunga kematian keatas Perdana Menteri, YAB Dato Seri Najib Razak menunjukkan kumpulan mahasiswa ini amat biadap dan kurang ajar! Mereka ini perlu di kenakan tindakan yang sewajarnya. Nama sahaja mahasiswa tapi perangai seperti mahasewel!


Pinjaman PTPTN adalah untuk membantu mereka yang kurang berkemampuan bagi membayar sendiri yuran pengajian dan kepada mereka yang tidak dapat biasiswa. Jadi kepada mereka yang pergi berdemo ini tidak ubah macam 'melepaskan anjing tersepit'!


Inikah peranan pelajar universiti yang bersahsiah murni dan berintelektual tinggi sehingga tidak boleh membezakan baik buruknya tentang apa yang mereka telah lakukan ini!


Semakin rosak akidah pelajar-pelajar ini! Minda mereka sudah 'dirosakkan' oleh sebuah parti politik pembangkang yang tiada hala tuju!


Manusia keparat yang menjadi dalang kepada DEMO tersebut... Nurul Izzah Dan Tian Chua.

Inilah sikap sebenar para pemimpin Pakatan Rakyat. Semasa pertabalan YDP Agong baru-baru inipun mereka boleh persendakan, inikan pula pemimpin negara! Ini menunjukkan betapa rendahnya mentaliti mereka! Sikap tidak matang dan kebudak-budakan!

Apa objektif sebenar mereka menuntut supaya PTPTN dimansuhkan! Jika mahu PTPTN jadi percuma, kena tunaikan HAJAT IBU dan AYAH dan bukannya HAJAT Pakatan Rakyat! Capai CGPA terbaik atau lulus dengan kepujian Kelas Pertama, maka PTPTN akan bertukar menjadi biasiswa!

Sebenarnya mahasiswa ini sedang dipergunakan dan diperkudakan oleh Pakatan Rakyat demi muslihat politik kotor mereka! Samada mereka sedar atau tidak, wallahuallam. Perlu ingat hanya kerana mendapat imbuhan yang sedikit, kesengsaraan bakal menyusul kemudian..!!!



Lihat dan nilaikan sendiri..!!!

Sumber : Politik Harian.

Suara Politik
Taminsari

1 ulasan:

sesejuk mata memandang berkata...

Kpd semua majikan-majikan , sila ambil perhatian simpan lah gambar-gambar ini semoga tidak terambil mereka bekerja dengan anda semua.