Sabtu, April 21, 2012

"Siapa tak nak Amoi yang putih gebu", tak kan buaya nak menolak bangkai?


Rafizi Lembu kata Anwar Tetap Jadi PM walaupun penuh dengan krisis moral...!!!

Malam semalam dalam satu ceramah PAS di Gopeng Perak, setelah ditegur beberapa kali oleh AJK Surau Mujahiden dan akur dengan majlis bacaan Yasin akhirnya PAS terpaksa berpindah tempat ceramah yang agak tersembunyi iaitu dihadapan rumah teman wanita Chang Meng Kai iaitu Azlina Adnan.

PAS juga telah mengundang Pengarah Strategi PKR, Rafizi Lembu dengan harapan beliau dapat 'mengeluarkan' beberapa fitnah yang boleh mendatangkan persepsi buruk terhadap wanita UMNO. Namun ramai dikalangan penyokong PAS agak kesal kerana Rafizi tidak mampu memberi apa yang mereka kehendaki tetapi lebih kepada mempromosi bossnya Anwar Ibrahim.

Menariknya dalam ceramah tersebut Rafizi berkata, Anwar Ibrahim tetap akan jadi Perdana Menteri walaupun Anwar penuh dengan krisis moral.

Kata Rafizi lagi UMNO sengaja memerangkap Anwar dengan membawa kepadanya pelacur China supaya adegan seks dapat dirakam dan didedahkan kepada tontotan umum. Katanya secara berseloroh "siapa tak nak Amoi yang putih gebu", tak kan buaya nak menolak bangkai.

Tentang biseksual Rafizi kata Nallakarupan sengaja mengada-adakan cerita kononnya Anwar ada skandal dengan Samsidar sedangkan Anwar sendiri tidak berapa kenal dengan Nallakarupan?

Sambil disambut dengan takbirrrrr!!.

Apa yang jelas secara tidak langsung Rafizi memperakui yang Anwar sememangnya melanggan Chinadoll..!!! Dan beliau tidak kisah samada bossnya terpalit dengan isu moral yang sangat serius ataupun tidak, asalkan Anwar dapat menjadi Perdana Menteri? Tentang penafian Anwar tidak berapa kenal dengan Datuk Nallakarupan, tunggulah penjelasan dari tuan punya badan nanti?

Anwar sememangnya sudah dikantoikan oleh orang kuatnya sendiri..!!!









Suara Politik
Taminsari

Tiada ulasan: