Ahad, April 17, 2011

Anwar dah bagi 'Green Light' - Lepas pilihanraya Sarawak boleh sambung serang saya!


Anwar di dalam satu ceramah di Sarawak menyuruh sesiapa yang mahu 'menyerangnya' hendaklah dilakukan selepas PRN Sarawak selesai? Kenapa ya..!!! Anwar dikhabarkan sudah meninggalkan Sarawak sebelum keputusan PRN Sarawak diumumkan semalam?

Berapa banyak PKR hilang wang deposit! Lihat senarai 6 kerusi yang PKR hilang deposit sehingga 'melemaskan' Anwar untuk tinggal lebih lama di Sarawak:

N35 BELAWAI - PKR dapat 618 undi

N36 SEMOP - PKR dapat 564 undi

N37 DARO - PKR dapat 475 undi

N43 NGEMA - PKR dapat 650 undi

N51 BALINGIAN - PKR dapat 871 undi (peniaga kedai runcit yang lawan KM Sarawak)

N54 PELAGUS - PKR dapat 1171 undi

Anwar sekarang berada di mana ya???


Komen Anwar selepas diminta mengulas mengenai kenyataan Raja Petra Kamarudin semasa sidang akbar PKR!

Diberitakan malam semalam, Anwar berlepas ke Amerika Syarikat (AS) di saat-saat terakhir penentuan pilihan raya Sarawak. Beliau sudah menjangka PKR akan kalah teruk. Itulah juga yang dilakukan dalam beberapa pilihan raya kecil di Semenanjung. Dalam amanatnya kepada jentera PKR malam semalam, Anwar mahu semua ahli setia kepada parti dan jangan tinggalkan kawasan peti undi. Anehnya, beliau sendiri menghilangkan diri.

Anwar ke luar negara lagi tanpa ditemani isterinya, yang pasti ‘melindungi’ beliau jika berbangkit apa sahaja termasuk isu moral. Sekali lagi, beliau menjadi pemimpin pembangkang yang paling banyak ke luar negara. Itu juga menjadi tanda tanya besar. Persoalannya, di AS nanti, apakah yang akan beliau lakukan dan penipuan apa lagi akan disebarkan? Tunggulah...!!!

Suara Politik
Taminsari

1 ulasan:

matpanah berkata...

Dia ke AS untuk berjumpa pengarah-pengarahnya kut. Nak minta skrip baru untuk lakonan-lakonan baru.

Dia boleh buat apa sahaja, akhirnya yang tinggal untuk memujanya hanyalah lembu, kerbau dan keldai...