Ahad, Ogos 16, 2009

Resolusi BPN 7 / 2009 : Anwar Pengkhianat Agama, Bangsa dan Negara kita !!






















Resolusi kita ialah :

1. BPN bersepakat mengutuk Ketua Pembangkang Pakatan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai pengkhianat agama.

2. BPN sedar segala kecaman yang melampau batas terhadap institusi Raja dan agama Islam sejak kebelakangan ini adalah berpunca dari tindakan beliau yang membuka pintu kepada penghinaan tersebut samada nyata atau rahsia.

3. BPN mendesak agar si pengkhianat ini yang terus mengajak ke arah ketidakstabilan dan mengancam keselamatan awam agar ditahan dengan segera atau diusir dari Malaysia jika kita tidak ingin melihat negara kita akan terjerumus ke kancah peperangan saudara atau berlainan etnik agama dan fahaman politik mereka.

4. BPN juga meminta kerajaan turut mengusir sesiapa sahaja yang berkeras ingin menyentuh perkara sensitif seperti Raja dan Agama Islam agar turut diusir keluar dari negara kita tidak kira dari apa jua bangsa atau agama mereka.

5. BPN akan terus berkempen agar rakyat menolak si pengkhianat ini dan juga sesiapa sahaja yang menyokong idealisme perjuangan songsang beliau dari terus diberikan ruang di tanah Malaysia.

6. BPN menyeru rakyat Malaysia membantu usaha menolak tokoh pengkhianat moden ini yang terang terangan telah banyak melanggar undang-undang negara kita dan sibuk mencari idea untuk menjatuhkan pemimpin negara walaupun telah menyebabkan urusan kebajikan rakyat sudah tidak lagi terbela di negeri yang mereka telah diberi kuasa.

Yang benar,

Panglima Perang Cyber,
Ydp Blogger Pembela Negara

4 ulasan:

Lin berkata...

salam

kami sokong 101 peratus

Dollah berkata...

Koleksi gambar Anwar penghianat boleh dilihat disini. Anwar pencetus berdemo htt://www.payahsungguh.blogspot.com

oyabun berkata...

Salam...

Pandai bermuka-muka, suka memuji diri sendiri, kononnya pembela rakyat, gemar memperlekehkan kepimpinan orang lain dan sebagainya. Apa sebenarnya sifat mulia pemimpin terdesak yang pernah digelar 'pak sheikh' ini?

Berapa banyak jasa Si Pengkhianat Bangsa bernama Anwar Ibrahim kepada Islam, Melayu dan Malaysia?
Apakah jasanya melebihi jasa DS Najib? Jauh panggang dari api! Jika kita perhalusi rentetan jasa DS Najib sejak beliau menjadi MB Pahang sehingga ke hari ini, memang tidak terlawan oleh Si Pengkhianat Bangsa.

Media wajib mencanangkan seluruh jasa dan kebaikan DS Najib bagi memberitahu rakyat bahawa Si Pengkhianat Bangsa hanya pandai beretorik untuk mencapai cita-citanya menjadi 'Presiden Malaysia' yang pertama (berdasarkan apa yang telah dilakukan sehingga hari ini). Si Pengkhianat Bangsa telah lama cuba mencalarkan imej DS Najib kerana sudah tahu DS Najib lebih hebat daripadanya.

Kepimpinan DS Najib sudah lama menjadi bualan seluruh rakyat samada dalam membela kebajikan Guru, Tentera, Peneroka dan sebagainya. Dan kita sedia maklum, DS Najib tidak pernah menjaja kebaikan yang beliau lakukan.

Salam perjuangan

oyabun berkata...

Salam..

Kenapa pula Anwar Ibrahim menyalahkan pemimpin UMNO jika sebarang insiden buruk berlaku ke atasnya kerana kenyataan Tan Sri Muhyiddin Yassin yang melabelkannya sebagai pengkhianat bangsa Melayu?

Berani buat, berani tanggung. Kalau dah banyak tindakannya pun mencerminkan dirinya sebagai pengkhianat negara serta pengkhianat bangsa Melayu, kenapa melatah pulak bila ada pemimpin UMNO yang lantang menyuarakannya....?

Kalau pemimpin UMNO tak menyuarakannya pun, sudah ramai orang awam serta bloger-bloger yang sudah lama menyuarakannya pun.
Anwar Ibrahim ini memang tak ubah seperti rosak badan kerana penyakit, hilang bangsa tidak berwang.

Dia sendiri yang melakukan segala jenis onar, kejahatan dan sebagainya untuk mengkhianati agama, bangsa dan negara jadi sudah tentu dia sendiri tahu.Orang jahat mana yang akan mengakui kejahatannya walaupun pihak polis mempunyai bukti?

Orang gila pun takkan mengaku dia gila.Sewaktu krisis matawang pada 1997 dulu, tindakannya yang begitu bijaksana sewaktu menjadi Menteri Kewangan telah mengakibatkan ramai usahawan dari orang Melayu Islam jatuh bangkrap.

Mereka yang pernah menjadi mangsa kecerdikannya itu sudah tentu masih ingat sampai sekarang apa yang pernah dilakukan pengkhianat bangsa itu yang begitu teruja mempromosikan Malaysia agar menerima bantuan IMF....

Sekali menjadi barua Yahudi, dulu, kini dan selamanya akan kekal berterusan menjadi barua Yahudi yang sanggup melakukan apa sahaja termasuk menjual agama, bangsa dan negara demi cita-citanya menjadi Perdana Menteri Malaysia.

DAP memang pandai memasukkan jarum mereka kerana pernah pada suatu ketika di konvensyen DAP, satu tuduhan oleh Karpal Singh dan juga surat-surat layang di Perhimpunan Agung UMNO mengatakan Anwar Ibrahim seorang homoseksual.

Karpal pun pernah bertanya Dr Mahathir kenapa dia menyimpan menteri sedemikian di dalam kabinet.Tetapi terbukti matlamat menghalalkan cara kerana begitu kukuh ikatan antara DAP dan PKR sekarang.

Lagipun orang kafir mana tau nak ikut ajaran agama yang melarang perbuatan homoseksual.Dalam perniagaan pun mereka sanggup melakukan apa sahaja walaupun yang melanggar undang-undang negara seperti menjual dvd haram, menjual barangan cetak rompak, along, pelacuran dan sebagainya mungkin sanggup juga menjual tubuh ibu, isteri atau anak mereka asalkan dapat menambahkan wang di dalam kocek mereka.

Satu pun cakap Anwar tidak dapat dipercayai kerana sudah berkali-kali terbukti dia jenis orang yang cakap tak serupa bikin.Dulu pernah melaungkan kesetiaan terhadap Ghafar Baba dan katanya dia tidak akan bertanding melawannya.

Itupun satu penipuan besar, begitu juga dengan 916 dan banyak lagi.

Siakap senohong gelama ikan duri,
Bercakap bohong lama-lama mencuri.

Salam perjuangan