Selasa, Mac 10, 2015

Diana Danielle Beri Jawapan Sinis Isu Bercoli Di Instagram?


Rakyat Malaysia dikejutkan dengan aksi berani pelakon dan juga isteri kepada Farid Kamil iaitu Diana Danielle bergambar seksi hingga menampakkan bahagian dada.

Difahamkan pihak media cuba menghubungi dirinya untuk meminta komen namun tidak berjaya.

Tetapi Diana boleh dikatakan menjawab isu gambarnya itu menerusi Instagram dengan mengunakan kata-kata yang sinikal iaitu ‘Freedom Is Being You, Without Anyone’s Permission’ kalau di alih Bahasa Melayu ‘Kebebasan Adalah Hak Kamu, Tidak Perlu Meminta Kebenaran’.


Entahlah nampaknya tindakan Diana Danielle berani bergambar bercoli dan bersalut badannya dengan bendera Amerika Syarikat sememangnya mencetuskan tanda tanya ramai pihak.

Apa jua jawapan yang diberikan olehnya pasti akan mengundang 1001 persepsi negatif. Kita memang tiada hak untuk menghukum tetapi kita digalakkan untuk menegur sekiranya sesuatu perbuatan itu boleh mengundang kontroversi.

Jadi kepada Diana Danielle, jawapan daripada mulut anda memang dinantikan semua orang, kalau Diana itu adalah orang biasa pun terkena juga dengan tohmahan negatif apatah lagi anda seorang selebriti lebih dikenali ramai, apa-apa pun beringat sebelum terkena yaa…!!!

Suara Politik
Belantan

2 ulasan:

Gabenor johor berkata...

Dah miskin kot sbb tiada org nk ambil dia n laki dia sbg pelakon..maka jd pelakon porno ajelah

Unknown berkata...

Puhhhh....emmmmmmmmmm.