Isnin, Mac 09, 2015

Aksi Seksi 'Berani Mati' Diana Danielle Bikin Gempar Satu Malaya?

Gambar Dania Danielle dalam sebuah majalah yang disebarkan melalui internet dan sosial media.

Dunia hiburan tanah air agak gempar hari ini apabila dikejutkan dengan penyebaran beberapa keping foto seksi dan berahi pelakon Diana Danielle.

Namun, dalam banyak-banyak gambar tersebut, ada sekeping foto yang menjadi perbualan hangat menerusi laman sosial yang mana isteri kepada pelakon Farid Kamil itu hanya memakai baju dalam dan dibaluti dengan bendera Amerika Syarikat.

Khabarnya, Diana menjalani sesi fotografi bersama majalah Esquire Malaysia bagi keluaran bulan ini. Tindakannya yang ‘berani mati’ mendedahkan tubuh itu mendapat kritikan hebat daripada pelbagai, pihak ditambah lagi dengan statusnya sebagai seorang ibu.

Dalam sesi fotografi itu, Diana hanya mengenakan t-shirt hitam dan berseluar pendek hingga menampakkan pehanya selain satu lagi gambar yang terlihat mengenakan baju dalam berwarna hitam.

Wartawan akhbar cuba menghubungi Diana sendiri bagi menjawab isu tersebut, namun percubaan itu menemui kegagalan.

Malah, usaha untuk cuba menghubungi pengurusnya, Fadzil Zahari, Farid dan ibunya turut dilakukan, namun ke semua mereka turut gagal untuk dihubungi.

Dalam pada itu, Diana ada memuat naik sekeping foto di laman Instagramnya yang tertera ‘Freedom is being you, without anyone’s permission’.

Ia seolah-olah menunjukkan Diana sendiri sedar foto-foto tersebut akan dimuat naik dan menjadi viral di semua medium sosial. Rata-rata melontarkan komen negatif terhadap pelakon berusia 24 tahun ini.-UMO

Suara Politik
Belantan

Tiada ulasan: